top of page

Cum alegi cel mai bine tipul de fotografie de produs pentru business-ul tău

Updated: Sep 28, 2021

O fotografie face cât o mie de cuvinte, nu-i așa? Celebra vorbă este valabilă cu atât mai mult în procesul de vânzare. Da, este important să ai o descriere detaliată, însă fotografia produsului este cea care are ultimul argument în decizia de cumpărare. De aceea, este extrem de important să îi acorzi atenția cuvenită și să lucrezi cu un specialist cu viziune care îți poate pune în evidență produsul mai bine decât îți imaginezi.

Sunt patru tipuri de ședințe foto de produs, iar în continuare ți le voi prezenta pe toate pentru că vreau să te ajut să iei cea mai bună decizie pentru business-ul tău.



Fotografia de produs pe fundal alb/negru

Dacă business-ul tău se bazează pe comercializarea unor produse, atunci ai nevoie, evident, de fotografia de produs – care să scoată bine în evidență forme, texturi, culori. Acest tip de fotografie este folosită cel mai de în magazinele online, broșuri, cataloage, reviste șamd. Este imperios să ai un astfel de set de fotografii, te vor ajuta pe termen lung într-o mulțime de materiale.


Fotografia concept

Fotografia de concept sau are în centrul său tot produsul, însă expus într-un concept creativ care să îi potențeze valoarea. Poate fi corelat cu o mulțime de alte elemente care să fie în acord cu valorile brand-ului. De exemplu, dacă produsele tale sunt eco friendly, atunci le poți plasa în natură sau cu multe elemente verzi în jurul lor. Dacă sunt produse inspirate de bucătăria franceză, atunci aduci laolaltă simboluri ale Franței. Lista poate continua pe această idee.

Acest tip de fotografie este ideal pentru Social Media, banners pentru diferite site-uri sau mai multe tipuri de reclame în mediul digital.



Fotografia de lifestyle

Fotografia de lifestyle este cea care transmite cel mai bine emoția. Aici accentul nu mai este 100% asupra produsului, ci acesta este integrat cât mai natural într-un mediu în care știi că potențialul client s-ar regăsi. De exemplu, dacă vrei să vinzi lumânări, atunci vei căuta diferite ipostaze ale cumpărătorului în care crezi că lumânarea ta va aduce plus valoare momentului, fie că vorbim de o cină, de un moment de relaxare sau de o zi ploioasă de toamnă. Cel mai important aspect aici este emoția transmisă, așa că fotograful își aduce măiestria în a regiza cât mai spectaculos momentul cheie pentru produsul tău.

Acest tip de fotografie este cel mai potrivit pentru promovarea în Social Media.



Fotografia on location

Acest tip de fotografie este foarte util pentru a aduce potențialul cumpărător cât mai aproape de esența business-ului tău. Îi dai șansa de a pătrunde în spatele scenei și de a vedea ce stă la baza produsului preferat, sporindu-i încrederea în ceea ce îi oferi. Fotografia on location este de tipul behind the scenes, how it is made, fotografii cu echipa în diferite ipostaze. Asemenea fotografiei de lifestyle, acestea se potrivesc cel mai bine pe Social Media, dar și în articole de blog sau reviste.



Sper că informațiile ți-au fost de folos și au făcut puțină lumină în ceea ce privește tipologiile fotografiei de produs. Eu te pot ajuta cu oricare dintre ele și sunt aici să te consiliez în cele mai bune decizii stilistice pentru business-ul tău.

Conceput pentru categoriile de produse de mici dimensiuni, pachetul meu de fotografie de produs îți va da avânt în marketingul digital și comerțul electronic. La urma urmei, ne înconjurăm de lucruri frumoase tot timpul, așa că de ce să nu ne asigurăm că imaginile produselor tale sunt la fel de uimitoare?



Oferta pentru fotografiile de produs o găsești aici https://www.deliasimon.ro/sedinte-foto


Pentru orice detalii mă poți contacta la fiefotografie@gmail.com sau 0753316780.



bottom of page